exercice – instruments pour mesurer le temps

Vă propun un  exerciţiu  pentru lecţia cu ceasul şi măsurarea timpului. Voi puteţi să shimbaţi unele imagini, formularea cerinţei cum, de altfel, am făcut şi eu când am preluat numai ideea exerciţiului  de pe acest blog :

http://data0.eklablog.com/veroalecole/mod_article46039741_4f997905cc66f.jpg?6586

Documentul meu este în format PDF. Pe o pagină apare acelaşi exerciţiu de două ori pentru că eu intenţionez să le printez si fotocopiez astfel, apoi împart foaia şi am două fişe de lucru pentru doi elevi sau pentru doua echipe, dacă lucrez în grup. Îl puteţi descărca de mai jos :

exercice mesurer le temps document blog – descarcă – télécharger

*desenele folosite în document nu îmi aparţin, le-am luat de pe diverse site-uri.

Lasă un răspuns

